Thursday, November 12, 2009

قابل توجه تجزیه طلب ها : بعنوان یک کرد ، ابتدا خودم را "یک ایرانی" می دانم

قابل توجه تجزیه طلب ها : بعنوان یک کرد ، ابتدا خودم را " ایرانی" می دانم
جالب این است که بدانید که اتفاقاٌ خودم را "ایرانی تر" از همه هم می دانم
مطمئن هم هستم که اکثریت قریب باتفاق کردهای ایران در این احساس با من مشارکت دارند
این را گفتم که همه بدانند که احسان نیز یک ایرانی کرد بود
همه تلاش احسان ها نجات میهن آریایی از چنگال ظلم و ستم استبداد دینی بوده ، هست و همیشه خواهد بود

زنده باد آزادی
پاینده باد ایران آریایی

6 comments:

  1. ای کرد خود فروخته خجالت بکش، جاش

    ReplyDelete
  2. هموطن عزیز شما و ما و همه ایرانی ها فقط یک مشگل بیشتر نداریم آنهم این دین اسلامه که در قرآن با صد ها ضد و نقیض به خرده ما داده اند و هیچکس هم حاضر نیست بخواند و از مضمونش مطلع شود اگر در هر خوانواده یک نفر قرآن را بخواند میتواند تمام خوانواده را آگاه کند ترجمه نسبتأ مناست را هم آقای مهدی الهی قمشه ای کرده است برای روشن شدن اذهان یک آیه برای شما می آورم . سوره توبه آیه ٢٩ : بکشید کسانی را که به خدا و روز باز پسین ایمان نمیآورند و آنچه را که خدا و رسولش حرام کرده حرام نمیدانند و به دین حق نمیگروند ... : طبق این آیه حدود ٦ ملیارد انسان در دنیا باید کشته شوند چرا برای اینکه ٢ ملیارد مسیحی گوشت خوک میخورند و پیغمبر اسلام را قبول ندارند باید بمیرند ٢ ملیارد بیدین و کمونیست باید بمیرند ٢ ملیارد طرقداران سایر ادیان باید بمیرند در واقع آنهائیکه مسلمان نیستند باید بمیرند چون به دین حق نگرویدند . درود بر تمام فدائیان راه آزادی و تمام مردم ایران که با این رژیم خونخوار مبارزه میکنند من نمیدانم این خدای عربها چرا ما را کافر میآفریند که بعد به مسلمانها بگوید که ما را بکشند ؟ این خدا حضرت موسی را میفرستد و این حضرت خود شراب میخورد و پیروانش هم شراب میخورند و ٦٠٠ سال بعد یهو دو هزاریش میافتد که اشتباه کرده و حضرت محمد را میفرستد که شراب خور ها را بکشد طبق همان آیه که در بالا ذکر شد.

    ReplyDelete
  3. تو گوه میخوری خودت رو کرد جا میزنی،فکر کردی با این کلکها میتونی سر مردم رو شیره بمالی؟تو فقط یه فارس نژاد پرست هستی،پس نام کردها را با این حیله بد نام نکن.

    ReplyDelete
  4. سال سوم هجری جناب پیغمبر ترتیب قبیله بنی مصطلق را داده و اموالشان را غارت کرده و از جنگ بر میگردد که در بین راه عایشه از قافله عقب میماند و شب را با صفوان بن المعطل عقبداره قافله به سر میبرد این واقعه در مدینه در بین مردم به زبانها میافتد حضرت علی به پیغمبر پیشنهاد میکند که عایشه را طلاق دهد ولی از آنجائیکه حضرت پیغمبر عاشق عایشه بوده او را طلاق نداده و سعی میکند که این قضیه را یک جوری جمع و جور کند و بلافاصله خداوند کریم با فرستادن آیه به داده پیغمبرش میرسد . چند تا در قرآن وجود دارد که من یکیش که برایم خیلی سؤال بر انگیز است اشاره میکنم سوره نور آیه ١٣ : چرا منافقان بر دعوی خود چهار شاهد اقامه نکردند پس حالی که شاهد نیاوردند البته نزد خدا مردمی دروغ زنند: سؤال من آیا صفوان که میخواهد در آن شب زن خوشگل و بچه سال شما را در آغوش بگیرد عاقلانه است که چهار نفر پیدا کند و بگوید بیایید شاهد باشید من میخواهم عایشه را در آغوش بگیرم تازه در آن بیابان چهار نفر از کجا پیدا کند تازه اگر هم باشند مگر دیوانه است که این کار را کند ؟ تمنا میکنم یک جواب قانع کننده بفرمائید ممنون میشوم درود بر شما در آن زمان عایشه حدود ١٢ سال و صفوان حدود ٢٢ سال سن دارند. چون علی گفته بود که عایشه را طلاق بده بعد از مرگ پیغمبر جنگ بین حضرت علی و عایشه در میگیرد که جنگ جمل نام دارد.

    ReplyDelete
  5. سلام عزیز احسنت این نقشه انگلیسیهاست که شما عزیزان کرد که چشم و چراغ ایرانید رو از ما جدا کنند یا آذربی های غیورو.ما ایرانی سبز با همه انواع قومیت ها میخوایم هر قومی هم یه نوع گل تو این گلستانه.من خودم گرگانیم اما مادری کرد هستم.زنده باد ایران یکپارچه.شما کرد های عزیز قبل از همه ما به بیشرفی این نظام همون سال 57 پی بردین ولی افسوس که دستشون واسه بقیه رو نشده بود

    ReplyDelete