Thursday, June 30, 2011

بابا جمع کنید این بساط "آیت الله بازی" رو ! ما کی از این جماعت خیری دیدیم ؟

با عرض پوزش ولی من هر وقت می بینم که این آیت الله یا آن آیت الله اظهار نظر می کنه حالم بد میشه ، دست خودم نیست . نمی دونم ولی آیا واقعاً تا حالا شده یه آیت الله بخاطر دفاع از حقوق انسانی و طبیعی مردم بیفته زندان یا جونش به خطر بیفته ؟ دعوای صنفی و قصه " بده ما حکومت کنیم " و این حرفها رو قاطی نکنیم .
به هر حال من هیچ سابقه خوشی از این جماعت به یاد ندارم ! اگر هم بوده یک در صد هزار !
یه درد دل دوستانه بود . همین

Wednesday, June 29, 2011

پیرو تهدید احمدی نژاد به افشاگری،رهبر خطاب به ملیجکش گفت: تو ...ه می خوری بخوای ...ه اضافه بخوری

آقا بقول قدیمیا : ما مرده ، شما زنده !
ببینین عاقبت این تهدید آخر احمدی نژاد به کجا خواهد رسید

Sunday, June 26, 2011

سلطنت طلب نیستم اما معتقدم برای رهبری اپوزیسیون خارج از کشور کسی مناسبتر از رضا پهلوی نیست

اگر چه هر نوع حمایت از رضا پهلوی بعنوان یک فعال سیاسی ممکن است سلطنت طلبی تلقی شود اما من - بعنوان کسی که معتقدم رژیم سلطنتی جوابگوی نیاز امروز جامعه ایران نمی توان باشد - بر این باور هستم که در این مرحله از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران هیچکسی جایگاه رضا پهلوی را برای بعهده گرفتن رهبری اپوزیسیون خارج از کشور ندارد .
- او بارها اعلام کرده است که برای براندازی جمهوری اسلامی و برقراری یک حکومت مردمی و سکولار در ایران تلاش می کند .
- او معتقد است که تعیین نوع و شکل حکومت آینده ایران تنها و تنها با رأی مردم امکان پذیر است .
- او رسوایی مالی ندارد و خبط سیاسی ای مرتکب نشده است .
- او در عین حالی که با رهبران جنبش سبز اختلاف عقیده اساسی دارد ولی از همان ابتدا از آنان و جنبش سبز مردمی ایران حمایت کرد و این حمایت هنوز هم ادامه دارد .
- او کسی است که علاوه بر دانش سیاسی ، به زبانهای انگلیسی و فرانسوی تسلط عالی دارد و از کاریزمای خوبی برای بعهده گرفتن رهبری مخالفین برخوردار است .
- او کسی است که اگر بعنوان نماینده من در یک مجمع بین المللی ظاهر شود بدلیل داشتن شخصیت و منش سیاسی ای در حد کلاس بین المللی باعث افتخار است خواهد بود .
در خاتمه ، اگر چه گفتن این جمله تا حدودی به ریسک بیشتر می ماند اما من باور دارم که رضا پهلوی در میان نسل جدید ایرانیان نیز شخص خوشنامی است و پتانسیل بهعده گرفتن جنبش اجتماعی داخل را نیز دارد .

Thursday, June 23, 2011

یک تقاضا از شورای هماهنگی راه سبز امید : لطفاً برای 18 تیر فراخوان ندهید . اجازه دهید مردم کار خودشان را بکنند

با توجه به عدم استقبال مردم و اعضای جنبش سبز از شورای هماهنگی راه سبز امید برای آمدن بر سر پشت بامها و سر دادن فریاد الله اکبر در چهارشنبه شب ، بنظر می رسد که این شورا - متأسفانه یا خوشبختانه - بدلائل مشخص مورد وثوق و اعتماد مردم نیست . اصلی ترین دلیل این واقعیت هم چیزی نیست جز اصرار این شورا بر ناشناس ماندن اعضاء و سکوت در مقابل برخی از پرسشهای اساسی منتقدین . نه کسی می داند اعضاء این شورا کیستند و نه می توان به ضرس قاطع گفت که منش و روش سیاسی این افراد چیست . این شورا هنوز به این پرسش اساسی پاسخ نداده است که راهبردش در قبال ولایت فقیه چیست .
به هر حال باید امیدوار بود که این شورا از درسی که مردم به آنان دادند نکات لازم را یاد گرفته و اگر می خواهند کماکان بازیگر عرصه سیاست باشند یادشان باشد که نمی توان هم به نعل کوبید هم به میخ !
نمی توان بر پشت شتر نشست و از ترس دیده شدن دولا شد !
بنابراین از این شورا خواهش می کنم که عجالتاً در خصوص 18 تیر سکوت کرده و هیچ فراخوانی ندهند تا بیش از این مردم را مجبور به واکنش منفی سکوت نکنند . بقول ضرب المثل معروف و قدیمی :
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، مرحمت فرموده ، ما را مس کنید

Thursday, June 2, 2011

اگر اتفاقی که روز چهارشنبه در تهران افتاد ، در فلسطین رخ داده بود ، خامنه ای اتا الآن ...ن خودش رو هم جر داده بود ! مملکته داریم ؟

کافی بود اتفاقی مشابه آنچه در روز چهارشنبه و در جریان مراسم تشییع شادروان سحابی رخ داد و به مرگ دختر ایشان هاله سحابی منجر شد مثلاً در فلسطین اتفاق افتاده بود شک ندارم که تا حالا خامنه ای ...ن خودش رو هم جر داده بود و اشک تمساح می ریخت و بر و صورت خودش میزد . مملکته داریم ؟

یک پیشنهاد : جمعه 20 خرداد را تبدیل به تظاهرات جمعه خشم ایرانیان کنیم

این کار غیر ممکن نیست اگر همگان با هم دست به دست هم دهیم و بخواهیم !
روز جمعه - فارغ از اینکه امام جمعه کیست و چه می گوید و نیز اینکه ما اعتقاد مذهبی داریم یا نه - بهترین روز برای انجام تظاهرات است .
مطمئنم رژیم را می توانیم آچمز کنیم اگر همه با هم اطلاع رسانی کنیم .
بگذارید رژیم را مجبور به تعطیلی نماز جمعه کنیم : فراموش نکنید که همه با هم هستیم !
زنده باد آزادی